PDA

View Full Version : lady sovs nasty little reply to jentina



mms
29-10-2004, 10:59 AM
boom.mcsleazybootlegs.com/sadarse.mp3


owch!
would'nt like to be the one who splits up that fight :p

Diggedy Derek
29-10-2004, 11:19 AM
I like this a lot, I think it's hilarious. Especially the bit about Jentina's skanky thong, and her crack-head walk cause it's stuck up her bum.

baboon2004
29-10-2004, 12:15 PM
It's fantastic, especially the bit where she takes off Jentina's accent: 'When you gonna learn to speak proper-lay'. That hurts.

The vitriol in that song suggests that Jentina ran over Sov's cat and reversed just to make sure. The track's very funny, but more than a bit harsh.

boomnoise
29-10-2004, 12:15 PM
Sov's pet hamster is called Jentina. True.

echo-friendly
29-10-2004, 12:49 PM
lady sov: 0
jentina:1

hint
29-10-2004, 01:05 PM
lady sov: 0
jentina:1


you be gettin' jiggy when ya listenin' to mah rhythm

I make it

lady sov: 0
jentina: - 6

;)

baboon2004
29-10-2004, 01:46 PM
I make it

lady sov: 0
jentina: - 6

;)


Score update:

Bad ass strippa in the escalade/Jump out the truck, I'm in St Tropez

Shameless name-dropping and bizarre 'truck' insertion makes it

lady sov: 0
jentina: -79

Although Jentina's rhymes do admittedly sound better, if no less ludicrous, than

Bad ass strippa change behind the hedge/ Jump out the truck, I'm in Stevenage

or

Bad ass strippa in the back alley/ Jump out the truck, I'm in Camberley

boomnoise
29-10-2004, 03:59 PM
''i don't have a cat. it died.''

vs

"Bad ass strippa in a gucci thong see through dress by luis vuitton."


lady sov: winner
jentina: loser

Ach!
29-10-2004, 04:15 PM
Jentina is fitters sti-hull.

be.jazz
30-10-2004, 07:54 AM
"(fuckin' fake, fuckin' fake)"

Yes, wasn't it obvious? A serious (if enjoyable) reply to a fantastically silly song (did you see the video? The dancing is great in an Ashlee Simpson way) loses by definition.

Logan Sama
31-10-2004, 01:08 AM
Jentina's fake accent > "Lady" Sovereign's fake yardie accent

lady_sovereign_is_da_best
21-07-2005, 02:53 PM
i think lady sovereign is the best and jentina is jus a fake tart and 2 all u peeps tht fink jentina is the best wt is wrong wiv u i ave spoken 2 lady sovereign b4 and she is way betta then jentina
and it is tru in lady sov's lyrics jentina is a sad ass strippah

ryan17
21-07-2005, 05:59 PM
i am glad this board has now moved into the realm of fake accounts.

mpc
21-07-2005, 06:21 PM
bloody ruffians

Gido
21-07-2005, 07:50 PM
404

DigitalDjigit
21-07-2005, 08:03 PM
yeah, check the date on that: October 29th 2004

zhao
21-07-2005, 10:35 PM
i think lady sovereign is the best and jentina is jus a fake tart and 2 all u peeps tht fink jentina is the best wt is wrong wiv u i ave spoken 2 lady sovereign b4 and she is way betta then jentina
and it is tru in lady sov's lyrics jentina is a sad ass strippah

ahh hahaha ! dat sum funny ass shit... if my floor wasn't so dirty from me not cleaning it for 2 weeks I'd be rolling around the mu'fucka laughing right now!

now how cum dat link don't werk?

simon silverdollar
21-07-2005, 10:38 PM
ahh hahaha ! dat sum funny ass shit... if my floor wasn't so dirty from me not cleaning it for 2 weeks I'd be rolling around the mu'fucka laughing right now!

now how cum dat link don't werk?

i suspect that scallywag prancehall had a hand in it.

Logan Sama
21-07-2005, 11:53 PM
Oh My Diddy!

jack
22-07-2005, 04:36 PM
Jentina's fake accent > "Lady" Sovereign's fake yardie accent

Logan are you saying that Sov's a man? Is there no end to your inside knowledge?

mpc
22-07-2005, 04:38 PM
omg jack, have u signed the contract? i need to link u on the telephone.

jack
22-07-2005, 04:43 PM
yep, link me whenever. call my percy.

mpc
22-07-2005, 05:25 PM
i suspect that scallywag prancehall had a hand in it.

why call out a brother's name?

why call out his name?

simon silverdollar
22-07-2005, 05:54 PM
why call out a brother's name?

why call out his name?

i ain't even gonna tell you why, bruv. if you don't know, fuck it, i ain't tellin ya.

now stand still while i merk you. i got brehs backing me you don't even know about.







oh and: :) btw.

mpc
22-07-2005, 06:02 PM
omg!

what's this flonce breh on!?!

i don't think you've realised: i've got skepta's phone no.

who've you got backing you? the mitchell brothers?

simon silverdollar
22-07-2005, 06:17 PM
omg!

what's this flonce breh on!?!

i don't think you've realised: i've got skepta's phone no.

who've you got backing you? the mitchell brothers?

the mitchell brothers are big boys in the game. boy better know.

DJ Lioness
22-07-2005, 06:40 PM
serious

jack
22-07-2005, 06:57 PM
well if you so sure you've got Skepta's number and that he backs your pathetic beef, there wouldn't be any harm in posting the number so we can ring him up and REALLY find out what his position is...

mpc
22-07-2005, 07:06 PM
i don't need to prove my deep connections.

i know someone who knows someone who knows durrty goodz. no lie.

zhao
07-12-2009, 02:53 PM
random ass bump.

edit: happy birthday lady_sovereign_is_da_best! you made me laugh pretty hard 5 years ago.

BareBones
07-12-2009, 05:38 PM
jentina: last seen as a bra model, featuring in a spoof of that cadbury's ad (http://www.viralblog.com/2007/11/08/cadburys-gorilla-vs-wonderbra/)

Mr. Tea
07-12-2009, 07:28 PM
random ass bump.


!

http://www.blushingbuyer.co.uk/product_images/Medium/990767%3BWarehouse%3BWarehouse.jpg

?

zhao
07-12-2009, 07:52 PM
jentina: last seen as a bra model, featuring in a spoof of that cadbury's ad (http://www.viralblog.com/2007/11/08/cadburys-gorilla-vs-wonderbra/)

is anyone surprised that a no talent generic looking chick like her didn't go far?

MankyFiver
07-12-2009, 11:56 PM
is anyone surprised that a no talent generic looking chick like her didn't go far?

nice

zhao
08-12-2009, 01:00 AM
nice


hey child just cos your mamma don't love you, don't mean i will
.

luka
06-12-2015, 11:02 PM
i think lady sovereign is the best and jentina is jus a fake tart and 2 all u peeps tht fink jentina is the best wt is wrong wiv u i ave spoken 2 lady sovereign b4 and she is way betta then jentina
and it is tru in lady sov's lyrics jentina is a sad ass strippah

Happy birthday

droid
07-12-2015, 01:14 PM
And to think some forums actually have rules against resurrecting old threads...

trza
07-12-2015, 02:57 PM
so the op was fifteen years old when the thread was started?